pondělí 2. října 2017

Měsíční chvástačka (září 2017)

Meme pořádané Judit

1. Knihy, které jsem si koupila


Předobjednávka nejnovější Maasové byla naprostá nutnost a jsem ráda, že mi Tower of Dawn došla celkem včas (už je přečtená!), protože byla naprosto parádní. V rámci akce 1+1 u YOLI v Neoluxoru jsme si s Abyss koupily každá jednu knížku. Já si vybrala Tíhu vesmíru od Jennifer Niven, jelikož se mi Všechny malé zázraky neuvěřitelně líbily. A na závěr jsem si ještě koupila Desire Duo Harlekýnku pro potřeby #zhavecteni od Olgy. Kouzlo přitažlivosti jsem už četla a překvapivě to bylo celkem fajn. Krásná švagrová stále čeká na tu správnou příležitost. 

2. Knihy, které jsem dostala


Na AM blogerské merendě se mi poštěstilo a podařilo se mi ukořistit Sníh nebo popel. A jako dáreček jsme pak všichni dostali podepsané Kaziměsty od Martina Bečana (to si musíte přečíst!).

3. Knihy, které jsem dostala jako recenzní výtisk


V září toho přišlo trochu víc... prostě se to sešlo. Od Slovartu nečekaně dorazila Moje sestra žije na krbové římse s naprosto nádherným diářem od A Cup of Style na rok 2018 (mám neskutečnou radost, už jsem si ho chtěla kupovat sama). Od Martinusu pak Víš, že tě miluju? 


Od CooBoo mi dorazila opravdu velká nálož (copak můžu za to, že na podzim toho vychází neuvěřitelně moc?!). Krverůž jsem už četla jako ebook, ale papírová je taky krásná. Píseň zimy jsem si chtěla přečíst už od doby, co vyšla v zahraničí, ale nedostala jsem se k ní. Jediná vzpomínka Flory Banksové vypadá jako super jednohubka, tak snad to bude dobré. 


Od dočtení Pasažérky jsem netrpělivě vyhlížela Cestovatelku. Kdo by nechtěl mít dočtenou další dilogii? Cestování časem mě navíc hodně baví. Na Divotvůrce mě asi stejně jako mnohé další nalákala Ola z AM. Nemůžu se dočkat! Druhý díl Stránek světa jsem si taky chtěla přečíst dlouho - jednička mne sice až tak nenadchla, ale měla potenciál, který se (doufám) projeví v Noční zemi.

A nakonec všechny pohromadě!


1 komentář :

  1. Vidím, že je to pěkná hromádka. Nejvíc ti závidím Cestovatelku, kterou si moc chci přečíst. :)) užij si knihy a budu se těšit ba recenze...

    OdpovědětVymazat